Aktualności

Nowe ustawienia serwera I-BOK

(2020-09-16)

Uprzejmie informujemy, że zainstalowana została nowa aplikacja serwera iBOK. Niektóre przeglądarki internetowe mogą pamiętać stare ustawienia i nieprawidłowo wyświetlać nowego iBOKa.

 

Środki zaradcze:

1. Przy otwartym oknie przeglądarki nacisnąć klawisz F5 na klawiaturze

2. Jeżeli nie pomoże to przy otwartym oknie nacisnąć klawisze ctrl i F5  razem (  czyli ctrl+F5 )

3. Jeżeli to nie pomoże to zastosować czyszczenie przeglądarki z plików  cookie wg instrukcji poniżej

Dla każdej przeglądarki czyszczenie czyli F5, lub ctrl+F5 lub czyszczenie wg instrukcji  trzeba stosować oddzielnie.

Przeglądarka Chrome

- Wejść w menu – trzy pionowe kropki w prawym górnym rogu ekranu

-  Wejść w ustawienia

- Wejść w zakładkę prywatność i bezpieczeństwo

-  Kliknąć wyczyść dane przeglądania

- W następnym oknie które się otworzyło kliknąć wyczyść dane

-  Poczekać trochę aż dane się usuną

-  Zamknąć i otworzyć ponownie przeglądarkę internetową chrome

Przeglądarka Firefox:

-  Wejść w menu – trzy poziome kreski w prawym górnym rogu ekranu przeglądarki

-  Otworzyć w menu zakładkę opcje

-  Wejść w zakładkę prywatność  i bezpieczeństwo

-  Wejść w ciasteczka i dane stron

-  W ciasteczka i dane stron kliknąć wyczyść dane

-  Poczekać aż funkcja się wykona i po np. 30sek zamknąć przeglądarkę internetową

-  Po ponownym otwarciu ibok powinien się otwierać prawidłowo

  • Deszczówka

Newsletter

Jeśli chcą Państwo otrzymywać najnowsze aktualności oraz ogłoszenia, dotyczące ewentualnych awarii lub przerw w dostawach wody drogą e-mailową prosimy podać poniżej swój e-mail