Biuro Obsługi Klienta mieszczące się w siedzibie spółki przy ul. Curie - Skłodowskiej 10 zajmuje się następującymi sprawami:
- informowanie klientów o procedurach i warunkach podłączenia do miejskiej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
- zawieranie umów o dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków,
- zawieranie umów na odbiór odpadów komunalnych stałych,
- zawieranie umów na korzystanie z infrastruktury deszczowej,
- przyjmowanie zleceń na plombowanie wodomierzy,
- przyjmowanie odczytów wodomierzy, w tym:
- całodobowo za pomocą SMS na numer 882 406 661 (Prosimy w treści SMS oprócz stanu wodomierza o podanie adresu i numeru wodomierza, ewentualnie przesłanie zdjęcia wodomierza z widocznym numerem i stanem)
- pocztą elektroniczną na adres
- telefonicznie do godz. 15.00 telefon 56 45 04 938
- przyjmowanie zgłoszeń o awariach,
- przyjmowanie reklamacji,
- udzielanie wyjaśnień dotyczących wystawionych faktur,
- inne sprawy dotyczące usług świadczonych przez MWiO.
telefony do Biura Obsługi Klienta:
56 45 04 938, 56 45 04 886, 56 45 04 905, 56 45 04 929
e-mail:
W lokalizacji przy ul. Curie - Skłodowskiej 10 dostępna jest również kasa
umożliwiająca płatności gotówkowe i bezgotówkowe.
Kasa czynna jest w poniedziałek, wtorek i piątek w godz. 8.00 - 14.30,
z przerwą w godz. 11.00 - 11.30.
Referat Uzgodnień Technicznych z siedzibą przy ul. Mickiewicza 28/30 zajmuje się:
- przyjmowanie zleceń na wykonanie przyłączy wod.-kan. oraz podłączeń do sieci wod.-kan.,
- wykonywanie projektów budowlanych na sieci i przyłącza wod-kan,
- wydawanie warunków technicznych przyłączenia do sieci,
- dokonywanie uzgodnień dokumentacji oraz uzgodnień kolizji z uzbrojeniem wod.-kan.,
telefony do Referatu Uzgodnień Technicznych: 56 45 04 923, 56 45 04 924, 56 45 04 927
godziny otwarcia Biura Obsługi Klienta i Referatu Uzgodnień Technicznych:
od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00